finanse i bankowość

Alior Bank

By 22 marca 2019 No Comments

Alior Bank

finanse i bankowość

Alior Bank jest bankiem uniwersalnym. W swoim portfolio posiada usługi, które łączą tradycyjną bankowość z innowacyjnymi rozwiązaniami, stawiając między innymi na rozwój nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej. Alior Bank obsługuje blisko 4 000 000 klientów indywidualnych oraz 180 000 firm. Rozbudowana sieć placówek pozwoliła stworzyć jedną z największych sieci dystrybucji w Polsce, dysponując niemal 1 000 placówek i zatrudniając ponad 6 000 pracowników. Oddziały centrali Alior Banku znajdują się obecnie w Warszawie, Krakowie oraz Gdańsku.

Alior Bank

finanse i bankowość

Alior Bank jest bankiem uniwersalnym. W swoim portfolio posiada usługi, które łączą tradycyjną bankowość z innowacyjnymi rozwiązaniami, stawiając między innymi na rozwój nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej. Alior Bank obsługuje blisko 4 000 000 klientów indywidualnych oraz 180 000 firm. Rozbudowana sieć placówek pozwoliła stworzyć jedną z największych sieci dystrybucji w Polsce, dysponując niemal 1 000 placówek i zatrudniając ponad 6 000 pracowników. Oddziały centrali Alior Banku znajdują się obecnie w Warszawie, Krakowie oraz Gdańsku.

Co charakteryzuje Klienta?

  • Migracja dużej ilości użytkowników na nową platformę;
  • Integracja rozwiązań mobilnych w istniejącej infrastrukturze IT;
  • Wprowadzenie zmiany jednorazowo dla dużej liczby pracowników;
  • Rozproszona struktura lokalizacji.

Co wdrożyliśmy?

  • Konsultacje i pomoc w przygotowaniu scenariusza wdrożenia urządzeń Apple w organizacji;
  • Konsultacje w celu przygotowania wewnętrznych systemów do przeprowadzenia wdrożenia;
  • Dostawa 5815 iPhone’ów;
  • Przygotowanie dedykowanych dla pracowników organizacji szkoleń w wersji wideo z transkrypcjami oraz w formie dokumentów PDF;
  • Przeprowadzenie dedykowanych dla pracowników organizacji szkoleń on-site z podstaw wykorzystania możliwości iPhone’ów;
  • Outsourcing zasobów ludzkich i technicznych do wydania dostarczonych urządzeń;
  • Zarządzanie projektem zmiany w organizacji klienta.

Co Klient zyskał?

  • Gotowe do pracy od pierwszego dnia, zabezpieczone i skonfigurowane urządzenia mobilne dla wszystkich pracowników;
  • Zunifikowaną platformę systemową dla wewnętrznych aplikacji mobilnych;
  • W pełni usprawniony proces wdrożenia i integracji w wewnętrznych strukturach.
  • Migracja dużej ilości użytkowników na nową platformę;
  • Integracja rozwiązań mobilnych w istniejącej infrastrukturze IT;
  • Wprowadzenie zmiany jednorazowo dla dużej liczby pracowników;
  • Rozproszona struktura lokalizacji.
  • Konsultacje i pomoc w przygotowaniu scenariusza wdrożenia urządzeń Apple w organizacji;
  • Konsultacje w celu przygotowania wewnętrznych systemów do przeprowadzenia wdrożenia;
  • Dostawa 5815 iPhone’ów;
  • Przygotowanie dedykowanych dla pracowników organizacji szkoleń w wersji wideo z transkrypcjami oraz w formie dokumentów PDF;
  • Przeprowadzenie dedykowanych dla pracowników organizacji szkoleń on-site z podstaw wykorzystania możliwości iPhone’ów;
  • Outsourcing zasobów ludzkich i technicznych do wydania dostarczonych urządzeń;
  • Zarządzanie projektem zmiany w organizacji klienta.
  • Gotowe do pracy od pierwszego dnia, zabezpieczone i skonfigurowane urządzenia mobilne dla wszystkich pracowników;
  • Zunifikowaną platformę systemową dla wewnętrznych aplikacji mobilnych;
  • W pełni usprawniony proces wdrożenia i integracji w wewnętrznych strukturach.

Case study

Zobacz video